Regiotaxi Olst-Wijhe houdt informatiebijeenkomst

regiotaxi_salland.jpgOLST-WIJHE – De gemeente Olst-Wijhe vindt het van groot belang dat (potentiële) gebruikers goed geinformeerd zijn over de Regiotaxi en wil graag horen hoe de dienstverlening verder verbeterd kan worden. Op woensdag 11 juni staat een bijeenkomst gepland over het verder verbeteren van de dienstverlening van de Regiotaxi. Alle geïnteresserden hierin zijn dan van harte welkom.

Lees verder »