Hennepkwekerij ontmanteld bij woning in Wesepe

Hennepkwekerij ontmanteld bij woning in Wesepe

WESEPE – Aan de Velsdijk in Wesepe werd donderdag (30 juni) een hennepkwekerij met meer dan 4600 hennepstekken ontmanteld. De hennep en de aangetroffen apparatuur worden vernietigd.

Een 63-jarige en 30-jarige man, aanwezig in de woning, werden aangehouden. Tevens werd er in de woning een wapen – vermoedelijk een gasalarmpistool – aangetroffen. Deze werd in beslag genomen.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *