LAAG ZUTHEM – Vrijdagmiddag rond 14:15 is een man uit Zwolle met zijn scootmobiel in botsing gekomen met een fietsster op de Langeslag in Laag Zuthem. De man zou mogelijk de binnenbocht hebben genomen, waardoor de scootmobiel de fiets raakte.
Zowel de fietsster als de man kwamen hierdoor ten val. De man raakte hierbij licht gewond en werd door een ‘Rapid Responder’ geholpen. Politiemedewerkers regelden ondertussen vervoer voor de man en zijn scootmobiel.
De fiets raakte zwaar beschadigd, bij de scootmobiel bleef de schade beperkt.


