Maaike gaat gewoon door, mét drie 10-en!

Maaike JansenRAALTE – Maaike Jansen was vanavond, samen met 3 bussen fans, weer bij So You Wannabe a Popstar. Vanwege het kleiner geworden aantal deelnemers, moest iedereen daar twee liedjes zingen. Maaike zong: Suddenly I see en Big girls don’t cry. Ook dit keer ging het haar weer meer dan goed af, en gaat ze gewoon weer door.

Ze voelde zich vanavond weer een stuk beter dan vorige week. Vanavond beoordeelde de jury haar dan ook weer goed. Op haar eerste liedje, Suddenly I see, reageerde de jury: ‘Go Wild!’, ‘nog te netjes’, ‘je kan meer’, ‘je durft wel, maar weet niet wat je met je lijf moet’, ‘hartstikke goed’. De jury gaf haar een 8 en twee 9-ens, gemiddeld: 8.7.

Bij haar tweede liedje, Big girls don’t cry, ging het nog beter met haar. ‘Zag je veel meer dan stralen’, ‘dít is wat ik bedoel’, ‘zoveel gevoel en passie’, ‘zo hoort het!’, ‘dit is zoals een popster hoort te zijn!’, ‘je hebt alles onder controle’, ‘je bent gewoon de beste!’. Resultaat: drie hele 10en!

Het gemiddelde van de twee gemiddeldes van haar was een 9.4, en hiermee belandde ze op de eerste plaats.

Ook na de stemmen van het kijkerspubliek erbij opgeteld te hebben, bleek dat ze nog steeds genoeg punten had om door te gaan.

Komende zaterdag-nacht op zondag, rond 1 uur, wordt ze (samen met een cameraploeg van SBS 6) bij Leeren Lampe in Raalte verwacht. Ze zal hier enkele liedjes laten horen.

Volgende week vrijdag om 20:30 zal ze ook weer te zien zijn bij So You Wannabe a Popstar. Ook de opnames bij ‘Lampe’ zullen dan worden uitgezonden.

Archief foto: Enkele fans van Maaike!

Artikel delen:
Reactie 1

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *