Koninklijke Onderscheiding voor brandweermannen Wesepe - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma

Koninklijke Onderscheiding voor brandweermannen Wesepe

WESEPE – Aan twee brandweermannen uit Wesepe is een Koninklijke Onderscheiding toegekend. Beiden namen vanavond formeel afscheid van de Brandweer Olst-Wijhe.

De brandweermannen Anton Grotentraast (postcommandant sinds 1993) en Jan Middeldorp (hoofdbrandwacht) hebben een langjarige bijdrage geleverd aan de openbare orde en veiligheid, in de woonplaats en in de regio. Zij zijn sinds 1977 lid van de vrijwillige brandweer, blusgroep Wesepe, eerst van de voormalige gemeente Olst en na de herindeling in 2001 van de Brandweer Olst-Wijhe.

Burgemeester Strien heeft hen de bijbehorende versierselen opgespeld tijdens een officiële afscheidsreceptie, die vanavond werd gehouden in de brandweerkazerne in Wesepe.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *