Gemeente Olst-Wijhe huldigt Nederlandse kampioenen - Foto: Onbekend
Foto: Onbekend

Gemeente Olst-Wijhe huldigt Nederlandse kampioenen

OLST-WIJHE – In het sportseizoen van 2010-2011 zijn knappe (sportieve) prestaties geleverd. Zo telt de gemeente Olst-Wijhe het afgelopen sportjaar maar liefst elf Nederlandse kampioenen, waarvan zelfs twee meervoudig.

Trots is de gemeente dan ook op deze bijzondere prestaties en dat wilden ze niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom was vanavond de jaarlijkse Nederlandse kampioenen huldigingsavond georganiseerd.

Tijdens de avond werden alle Nederlands kampioenen gehuldigd door de sportwethouder, Ans Otterloo en werd de avond in feestelijke sfeer voortgezet. Alle Nederlands kampioenen uit de gemeente waren uitgenodigd om met familie hun prestatie te vieren.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *