Vrachtwagen verliest oplegger na rotonde N332 bij Raalte - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma

Vrachtwagen verliest oplegger na rotonde N332 bij Raalte

RAALTE – Een oplegger van een vrachtwagen beladen met stenen is vanochtend tegen half zeven los geraakt op de Heetenseweg (N332) vlak na een rotonde aan de rand van Raalte. De oplegger is hierdoor in de berm beland.

De politie was ter plaatse gekomen om het verkeer te regelen. Er zouden geen gewonden zijn gevallen. Wel duurde het enkele uren voordat de oplegger leeg was en verder kon worden gegaan met de berging van de oplegger.

Collega’s van de chauffeur van de vrachtwagen kwamen ter plaatse om de stenen over te laden op een andere wagen. Daar waren zij enige uren druk mee. Toen de lading was overgeladen kon de oplegger pas weer recht op de weg gezet worden en de weg vrij gemaakt.

De afslag was ter plaatse enige uren afgesloten voor het verkeer van Raalte richting Heeten. Een omleiding werd aangegeven. Het overige verkeer had geen last van het ongeval.

Video 1
Video: Ongeval oplegger N332 Raalte (22-09-2011)
Foto's 9
Vrachtwagen verliest oplegger na rotonde N332 bij Raalte - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Vrachtwagen verliest oplegger na rotonde N332 bij Raalte - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Vrachtwagen verliest oplegger na rotonde N332 bij Raalte - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Vrachtwagen verliest oplegger na rotonde N332 bij Raalte - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Vrachtwagen verliest oplegger na rotonde N332 bij Raalte - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Vrachtwagen verliest oplegger na rotonde N332 bij Raalte - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Vrachtwagen verliest oplegger na rotonde N332 bij Raalte - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Vrachtwagen verliest oplegger na rotonde N332 bij Raalte - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Artikel delen:
Reacties 2

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *