Fietser (63) gewond na eenzijdig ongeval in Dalfsen

Fietser (63) gewond na eenzijdig ongeval in Dalfsen

DALFSEN – Een 63-jarige fietser uit Ommen raakte op donderdagmiddag (29 september) gewond bij een eenzijdig ongeval op de Rechterensedijk in Dalfsen. De man fietste samen met zijn echtgenote in de richting van Ommen toen er een auto uit tegengestelde richting kwam.

Toen de man hiervoor wilde uitwijken kwam hij ten val. Hierbij liep de man letsel aan gezicht en tanden op. Hij werd per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *