Diefstal navigatiesysteem Boxbergerweg te Wesepe

Diefstal navigatiesysteem Boxbergerweg te Wesepe

WESEPE – Een 21-jarige automobilist uit Utrecht heeft aangifte gedaan van diefstal van zijn navigatiesysteem. Deze werd weggenomen uit zijn personenauto die geparkeerd stond op Boxbergerweg.

De toegang tot auto werd verkregen door het inslaan van een zijraam. Het slachtoffer had het apparaat in het dashboardkastje opgeborgen.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *