WIJHE – De politie vraagt twitteraars om hulp bij het vinden van een 66-jarige man. Vanavond even na zessen plaatste de politie de volgende oproep op twitter. Wijhe 11/1 vermist vanaf 10.00 uur 66-jarige man. Rijdend in een pers.auto grijze Chrisler kent.82-DB-JL. Meer gegevens zijn ons momenteel nog niet bekend.
Politie vraagt hulp bij zoeken naar 66-jarige man uit Wijhe
Artikel delen:
