Vermist meisje (15) uit Wesepe in Schalkhaar aangetroffen

Vermist meisje (15) uit Wesepe in Schalkhaar aangetroffen

WESEPE – Het zondag 8 april als vermist opgegeven 15-jarige meisje uit Wesepe is sinds maandagmiddag  9 april weer terecht. Zij werd in Schalkhaar aangetroffen.

Aan de vermissing werd via een Twitterbericht aandacht besteed.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *