OLST-WIJHE – Het aantal deelnemers aan Burgernet uit Olst-Wijhe blijft groeien. Omdat deelnemen aan Burgernet een goed initiatief is, is de 1000ste deelnemer vanavond in het zonnetje gezet.
Burgemeester Ton Strien ging langs bij meneer de Haan, de 1000ste deelnemer.
Onlangs zijn twee burgernetacties in de gemeente Olst-Wijhe gestart. Vrijdag 6 april werden burgers gevraagd om uit te kijken naar twee mannen die betrokken waren bij een winkeldiefstal. Ook bij de vermissing van een 15-jarig meisje uit Wesepe werd burgernet ingezet.
Voor meer informatie over burgernet en om u aan te melden, verwijzen wij u naar www.burgernet.nl.
