DALFSEN – Twee 15-jarige inwoner van Dalfsen werden op dinsdagavond (1 mei) aangehouden op het station. De twee hadden een fiets in bezit die een week daarvoor was gestolen op hetzelfde station.
Een 24-jarige plaatsgenote herkende haar gestolen fiets die inmiddels was voorzien van een andere kleur. Toen een van de 15-jarige jongens bij de fiets aan kwam lopen sprak zij hem aan. De jongen verklaarde dat hij de fiets van de andere 15-jarige jongen had geleend.
Toen deze ter plaatse kwam verklaarde ook deze de fiets weer van een onbekende te hebben geleend. Het tweetal werd ingesloten op het bureau. Daar werden hun ouders in kennis gesteld. Tegen het tweetal werd proces-verbaal opgemaakt.
