Inbraak in winkelpand donderdag 8 november 2007 13:18 Raalte Pim Reageer RAALTE – In een winkel aan de Nieuwe Deventerweg is in de nacht van dinsdag op woensdag 7 november ingebroken. Onbekende(n) kwamen binnen door een ruit te vernielen. Er zijn enige contanten weggenomen. De politie heeft een onderzoek ingesteld. Artikel delen: Twitter Facebook WhatsApp E-mail