RAALTE – Een grote bosbrand melding om 16:37 vanmiddag. Er was brand ontstaan bij enkele bomen in een bossage aan de Broeklanderdijk in Raalte. Brandweerlieden uit Raalte, Wijhe en Dalfsen werden hiervoor gealarmeerd.
Onder meer een speciaal bosbrand/terrein-voertuig van brandweer Dalfsen en de tankwagen van brandweer Wijhe werd gealarmeerd.
Ter plaatse bleek het te gaan om een kleine brand bij enkele bomen. Doordat de natuur momenteel niet erg droog is, breidde de brand zich niet snel uit. De brand kon door brandweer Raalte worden geblust. Brandweer Dalfsen en Wijhe hoefden niet te worden ingezet.







