RAALTE – Dindsdagochtend was er een ongeval op de Wijheseweg bij Raalte. De politie heeft inmiddels meer details vrijgegeven. De 37-jarige bestuurder uit gemeente Dalfsen raakte bij dit eenzijdige ongeval bekneld. De bestuurder verklaarde dat hij nachtdienst had gehad en mogelijk wat suf was geworden.
Brandweer- en ambulancepersoneel zorgden ervoor dat de man uit de auto werd gehaald en zorg aan hem werd verleend. De man werd vervolgens met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De politie trad in de tussentijd verkeersregelend op.
De auto raakte zwaar beschadigd en moest worden afgevoerd.
