Gaslek tijdens aanleg van glasvezel in Wijhe - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma

Gaslek tijdens aanleg van glasvezel in Wijhe

WIJHE – Vrijdagmiddag omstreeks tien voor twee is er tijdens een grondboring voor de aanleg van glasvezel een gaslekkage ontstaan. Dit gebeurde voor enkele woningen aan de Molenenk in Wijhe. Enexis heeft het lek gedicht.

Nadat de hoofdkraan was afgesloten konden de opgeroepen brandweer en politie terugkeren. Enexis heeft hierna nog het lek gedicht, waarna de medewerkers namens Reggefiber verder konden met de aanleg van de glasvezelkabels.

Foto's 6
Gaslek tijdens aanleg van glasvezel in Wijhe - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Gaslek tijdens aanleg van glasvezel in Wijhe - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Gaslek tijdens aanleg van glasvezel in Wijhe - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Gaslek tijdens aanleg van glasvezel in Wijhe - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Gaslek tijdens aanleg van glasvezel in Wijhe - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *