MARIËNHEEM – Dit jaar werd voor de negende keer een toertocht voor Amerikaanse auto’s georganiseerd tijdens het midzomerfeest in Mariënheem. Zondag kon er vanaf 11.00 uur een tocht van ongeveer 60 kilometer worden gereden in de omgeving.
Aansluitend waren de meeste auto’s nog even op het feestterrein aanwezig zodat belangstellenden deze konden bekijken.
