RAALTE – Een 21-jarige man uit Hellendoorn en een even oude man uit Nijverdal zijn zondagmorgen (24 juni) op het station in Raalte aangehouden voor vernieling van een frisdrankautomaat.
Getuigen zagen dat de mannen tegen de automaat trapten en belden de politie. Toen de politie ter plaatse kwam waren de twee nog aanwezig en bleek de automaat inderdaad te zijn vernield. Hierop werden de twee aangehouden. Zij zijn na verhoor met een proces-verbaal heengezonden.
