Aanhoudingen na vernieling automaat bij station Raalte

Aanhoudingen na vernieling automaat bij station Raalte

RAALTE – Een 21-jarige man uit Hellendoorn en een even oude man uit Nijverdal zijn zondagmorgen (24 juni) op het station in Raalte aangehouden voor vernieling van een frisdrankautomaat.

Getuigen zagen dat de mannen tegen de automaat trapten en belden de politie. Toen de politie ter plaatse kwam waren de twee nog aanwezig en bleek de automaat inderdaad te zijn vernield. Hierop werden de twee aangehouden. Zij zijn na verhoor met een proces-verbaal heengezonden.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *