LUTTENBERG/HAARLE – Pittige regenbuien trokken rond 16:30 uur over delen van Salland. Maar tot grote problemen heeft dat niet geleid. Echter van Luttenberg tot aan Haarle was er wel sprake van een wolkbreuk en viel er maar liefs 50 mm in drie kwartier tijd. Hierdoor liepen straten onder en werd de hulp ingeroepen van de brandweer.
Ook in de Boskamp in Olst werd wateroverlast gemeld aan de Sekkelanden. In Lemelerveld werd brand ontdekt in een vrijstaande woning aan de Achterkampweg. Deze brand was volgens de brandweer snel onder controle. Verder waren in Luttenberg meerdere kelders ondergelopen.
Heeft u foto’s of filmpjes van het noodweer? Wij plaatsen ze graag op de site! Stuur ze naar: redactie@regiosalland.nl.


Dit gebeurde in haarle
http://youtu.be/br9FoYOeZxU