Grote inzamelingsactie voor kerkorgel in Raalte

sg1l4374.JPGRAALTE – In Raalte werden vanmorgen de voorbereidingen getroffen voor een grote inzamelingsactie voor een nieuw kerkorgel voor de kruisverheffingskerk in het centrum van Raalte.  Met ongeveer 100 collectanten zullen ze de komende week geld gaan proberen intezamelen voor een nieuwe orgel. Het oude orgel is momenteel al gesloopt en al 2 jaar niet meer in gebruik. tot die tijd is er een reserve orgel beschikbaar, maar deze past niet bij de uitstraling van deze kerk.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *