OLST – Vanwege een aanrijding met een persoon hebben er enige tijd geen treinen gereden tussen Deventer en Olst. Rond 17:00 uur kon het treinverkeer weer worden hervat.
Omstreeks kwart voor vier kwam bij de hulpdiensten de melding. Brandweer Diepenveen en Deventer werden opgeroepen. Ook de Lifeliner 4 uit Groningen kwam naar de locatie. De persoon is inmiddels per ambulance naar het ziekenhuis overgebracht.
De betreffende trein kon tegen 16:50 weer verder rijden. De dienstregeling is inmiddels weer hervat.



