Overspannen man uit Wijhe aangetroffen na Burgernet-actie

Overspannen man uit Wijhe aangetroffen na Burgernet-actie

WIJHE – Een 64-jarige man is vanmiddag rond half vijf in overspannen toestand vertrokken uit Wijhe. De politie had voor deze man om 17:25 een Burgernet-actie gestart in Wijhe en omgeving. Tegen 17:45 kon de actie worden beëindigd.

De man was in een grijze Renault Mégane omstreeks half vijf in overspannen toestand uit Wijhe vertrokken.

Inmiddels is de vermiste man aangetroffen en kon de Burgernet-actie na twintig minuten worden afgesloten. De politie bedankt iedereen voor het uitkijken.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *