VILSTEREN – Twee oudere vrouwen zijn vrijdagavond om half zeven met hun auto te water geraakt aan de Borrinkdijk in Vilsteren. De vrouwen reden achteruit een parkeerplaats af en kwamen hierbij in een naast de weg gelegen sloot terecht.
De hulpdiensten werden gealarmeerd. Na aankomst van de brandweerlieden lukte het al snel om de vrouwen op het droge te krijgen. Door de kou en het water waren zij wel enigszins onderkoeld. Na het opwarmen in de ambulance zijn zij thuis afgezet.
Onder andere de opgeroepen brandweerduikers uit Zwolle en Heerde hoefden, door de snelle inzet van hun collega brandweerlieden, niet meer ter plaatse te komen.






