HEINO – Woensdagmiddag werd Wim Hartkamp in een bijzondere stoet naar huis begeleid. Na vele jaren gewerkt te hebben gewerkt bij Willemsen installatie in Heino is hij vanaf nu met pensioen.
Zijn collega’s hadden als verrassing een versierde aanhanger met muziek geregeld. Tegen half vijf werd Wim in een lange stoet Willemsen-auto’s door Heino gereden.









geniet er van
Mooi man, proficiat en geniet er van.