RAALTE – Vanaf maandag 15 april gelden er bij de balies in het gemeentehuis in Raalte andere openingstijden. Deze tijden zijn de beste middenweg tussen de klantgerichtheid die de gemeente nastreeft en de bezuinigingen, waarvan ook Raalte de gevolgen voelt.
De gemeente probeert met de nieuwe openingstijden van de balies inwoners, bedrijven en instellingen zo weinig mogelijk te benadelen. De tijden zijn te vinden op www.raalte.nl/nieuweopeningstijden. De openingstijden van het gemeentehuis zelf blijven ongewijzigd.
Digitaal een afspraak maken
Om te voorkomen dat bezoekers van het gemeentehuis op een tijd komen dat de balies gesloten zijn, kunnen zij via de website een afspraak maken. Wachttijden worden daarmee omzeild. Bovendien kunnen bezoekers zelf een geschikte datum en tijd inplannen voor bijvoorbeeld het aanvragen van een nieuw paspoort.
