HEINO – Zaterdag 17 augustus organiseert stichting Vrienden van de Tippe samen met stichting ’t Giet Loss Heino een heuse Wipe-Out challange, in openlucht zwembad de Tippe in Heino voor de jeugd tussen de 12 en 18 jaar.
Teams van vijf leden en een niet meespelende teamcaptain gaan met elkaar de strijd aan. “we willen de jeugd laten ervaren dat sport en spel op het zwembad hartstikke leuk is” aldus Roy Vrolijken van stichting ’t Giet Loss Heino. De organisatie heeft er ontzettend veel zin in en hoopt ongeveer 12 teams te verwelkomen. Natuurlijk zijn papa, mama, opa en oma van harte welkom om hun kroost te komen aanmoedigen. Zij kunnen ook als teamcaptain zelf deelnemen aan de strijd der Heinose jeugd. Aan deelname zijn geen kosten verbonden. Voor inlichtingen kan er contact worden opgenomen via C1000wipeout@Gmail.com.
Dus zaterdag 17 augustus start om 13:00 uur de eerste Heinose Wipe-out op openlucht zwembad de Tippe te Heino.
