RAALTE – De hulp van de brandweer is vanmiddag even na half twee ingeroepen omdat er er een brandlucht geroken werd bij een tandartspraktijk aan de Kerspelweg in Raalte.
De brandweer heeft enige tijd gezocht naar de oorzaak waarna achteraf bleek dat er roet en rook uit de verwarmingssysteem kwam. Tegen twee uur keerde de brandweerlieden weer terug naar de karzerne.



