HEINO – De brandweer werd vanmiddag ingeschakeld nadat er een vlam in de pan was geslagen, bij een woning aan de Wechterholt tussen Heino en Wijhe. Een buurman merkte de brand op en heeft de brandweer gebeld en het vuur gedoofd.
Het vuur had zich nog niet kunnen uitbreiden. De brandweer uit Heino heeft daarom enkel de woning hoeven ventileren vanwege de stank. De tevens uit voorzorg opgeroepen tankautospuit uit Raalte en tankwagen van brandweer Wijhe hoefden niet meer ingezet te worden.
https://twitter.com/wa_Raalte02/status/419491026999336960
https://twitter.com/wa_OlstWijhe02/status/419489816263553024



