Man aangehouden voor vandalisme

Politie LogoRAALTE – Maandagmorgen 1 januari zagen politiemensen dat een man zich uit een groepje vrienden losmaakte en een grote steen uit een tuin bij een woning aan de Kanaalstraat Oostzijde pakte en deze over de brug in het kanaal gooide.

De man, 27 jaar uit Raalte, werd aangehouden voor baldadigheid. Na verhoor werd hij met een mini-PV heengezonden.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *