Doe je mee met de Koningsloop in Wijhe op 26 april? - Foto: Onbekend
Foto: Onbekend

Doe je mee met de Koningsloop in Wijhe op 26 april?

WIJHE – Verenigd Comité Wijhe en Sportstimulering Olst-Wijhe (SOW) organiseren dit jaar samen de Koningsloop op Koningsdag (26 april 2014). Het is een hardloopevenement voor jong en oud, waarbij je een leuke route door het centrum van Wijhe loopt.

  • Jongeren van 7 tot 12 jaar lopen 1 mijl
  • Jongeren van 12 tot 16 jaar lopen 2 mijl
  • Ben je ouder dan 16 jaar, dan loop je 4 mijl

Inschrijven kan online en bij Elferink Mode in Wijhe. De eerste deelnemers starten om 19:00 uur op het Van Dedemplein in Wijhe, aansluitend aan het dagprogramma van Koningsdag in Wijhe.

Kijk voor meer informatie op www.olst-wijhe.nl/koningsloop.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *