HEINO – De bestuurder van een auto ontdekte vanavond om tien over zes op de N35 bij Heino dat er rook onder zijn auto vandaan kwam. Hierop zette hij net voorbij kruispunt Heino-Noord zijn auto in de berm neer en vroeg de hulp van de brandweer.
Bij aankomst van de brandweer kwam er inmiddels geen rook meer onder het voertuig vandaan. De brandweerlieden hoefden dan ook niet te blussen. De auto bleek nog wel te kunnen rijden, maar de bestuurder zal zijn voertuig eerst verder laten nakijken.


