OLST – Hulpdiensten zijn zaterdagmiddag aan het eind van de middag opgeroepen om te helpen bij een gaslek bij een woning aan de Olsterkampweg in Olst. Het lek is mogelijk ontstaan bij werkzaamheden achter in de tuin.
De brandweer heeft de straat in de nieuwbouwwijk deels afgezet. Hulpdiensten zijn momenteel in afwachting van de reparatie van de gasleiding door Enexis. Onduidelijk is wie het lek heeft veroorzaakt en op welke manier dat is gebeurd.



