Drie auto’s betrokken bij ongeval op N35 bij Wijthmen - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma

Drie auto’s betrokken bij ongeval op N35 bij Wijthmen

WIJTHMEN – De bestuurster van een personenauto is vanmiddag om 18 uur gewond geraakt bij een ongeval op de N35 tussen Zwolle en Wijthmen. Bij het ongeval waren drie auto’s betrokken, maar verder raakte niemand gewond.

Bij het ongeval raakte een (zwarte) Audi een (grijze) VW Golf, daardoor kwam de Audi op de verkeerde weghelft terecht. Vervolgens raakte hij de (groene) Opel. De betrokken bestuurders konden zelf uit hun auto stappen. De opgeroepen brandweer kon daardoor al snel weer vertrekken.

De N35 is enige tijd afgesloten geweest voor al het verkeer. Verkeer werd ter plaatse omgeleid via de parallelweg en Wijthmen. De Verkeers Ongevallen Analyse van de politie doet onderzoek naar de oorzaak van het ongeval. Een berger heeft de drie auto’s meegenomen.

 

Video 1
Video: N35 bij Zwolle afgesloten vanwege ongeval tussen drie personenauto's. door Jasper Hutten
Foto's 7
Drie auto’s betrokken bij ongeval op N35 bij Wijthmen - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Drie auto’s betrokken bij ongeval op N35 bij Wijthmen - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Drie auto’s betrokken bij ongeval op N35 bij Wijthmen - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Drie auto’s betrokken bij ongeval op N35 bij Wijthmen - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Drie auto’s betrokken bij ongeval op N35 bij Wijthmen - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Drie auto’s betrokken bij ongeval op N35 bij Wijthmen - Foto: Pim Haarsma
Foto: Pim Haarsma
Artikel delen:
Reactie 1

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *