OLST/BOSKAMP – Hevige regen en onweersbuien trekken momenteel over Nederland. O.a. bij de veroorzaakte de regen vele volgelopen straten. Bij een woning aan de Boerkampsweg in Boskamp kwam het water via de afvoer van de wasbak in de keuken terecht.
Veel straten in Olst stonden dan ook blank van het regenwater. De brandweer van Olst en Wijhe waren ter plaatse. Een tankautospuit uit Welsum kwam via de pond over om te assisteren De brandweer was ter plaatse om het water weg te pompen.





