HEINO – Rond half 11 vanochtend werd er een ongeval met letsel gemeld bij het Nijenhuis. Hiervoor was de brandweer van Heino opgeroepen. Gelukkig viel het bij aankomst allemaal mee. Een persoon was onwel geworden en met haar auto in de berm gekomen.
De brandweer werd gealarmeerd maar kon snel weer terug naar de kazerne, omdat er geen sprake was van een beknelling. De bestuurster is meegenomen door de ambulance voor onderzoek.
Ik wens je veel beterschap
-xxx- merel ( Van turnen )