RAALTE – Rond half 5 kreeg de brandweer een melding van een ongeval aan de N348 – Burgemeester kerssenmakerstraat bij de rotonde richting Wijhe. Het ging om een kettingbotsing waarbij 3 auto’s betrokken waren. Al snel was de branweer weer vertrokken, alleen blikschade was het geval.


