WIJHE – Een motorrijder is maandagmiddag in de sloot beland op de parallelweg van de N337 ter hoogte van afslag Herxen. Door een aanrijding met een personenauto kwam de motorrijder enkele tientallen meters verderop in de sloot terecht. Hoe het ongeval tussen de personenauto en motor heeft kunnen gebeuren is nog onduidelijk.
De motorrijder is door ambulancepersoneel ter plaatse onderzocht. De motor en de personenauto zijn afgesleept door berger.




