Motorrijder in de sloot na aanrijding in Wijhe - Foto: Jasper Hutten
Foto: Jasper Hutten

Motorrijder in de sloot na aanrijding in Wijhe

WIJHE – Een motorrijder is maandagmiddag in de sloot beland op de parallelweg van de  N337 ter hoogte van afslag Herxen. Door een aanrijding met een personenauto kwam de motorrijder enkele tientallen meters verderop in de sloot terecht.  Hoe het ongeval tussen de personenauto en motor heeft kunnen gebeuren is nog onduidelijk.

De motorrijder is door ambulancepersoneel ter plaatse onderzocht. De motor en de personenauto zijn afgesleept door berger.

Foto's 5
Motorrijder in de sloot na aanrijding in Wijhe - Foto: Jasper Hutten
Foto: Jasper Hutten
Motorrijder in de sloot na aanrijding in Wijhe - Foto: Jasper Hutten
Foto: Jasper Hutten
Motorrijder in de sloot na aanrijding in Wijhe - Foto: Jasper Hutten
Foto: Jasper Hutten
Motorrijder in de sloot na aanrijding in Wijhe - Foto: Jasper Hutten
Foto: Jasper Hutten
Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *