Vijftig ontslagen bij Stegeman in Wijhe en Deventer

sg1l4211.JPGWIJHE/DEVENTER – Bij vleesverwerker Stegeman in Deventer en Wijhe vallen ruim 50 ontslagen. Deze week krijgen de medewerkers te horen wie er moeten vertrekken. De ontslagen maken deel uit van de reorganisatie die Stegeman vorig jaar al heeft aangekondigd. Volgens het bedrijf is de reorganisatie nodig door de overcapaciteit op de vleesmarkt.

De winst is de laatste jaren fors teruggelopen. Vier jaar geleden maakte Stegeman ook al een sanering mee, waarbij tientallen banen verdwenen. De vakbonden ondertekenen volgende week een sociaal plan voor de medewerkers die ontslag krijgen.

Bron: www.rtvoost.nl

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *