Geen treinen op traject Deventer-Olst

Archief foto: 100_2571.jpgOLST/DEVENTER – Aan het eind van de ochtend is een vrachtwagen tegen een spoorviaduct aan de Boxbergerweg in Deventer gereden. Het viaduct moet eerst worden geïnspecteerd.

Update 14:32 uur: Treinen rijden weer, wel met vertraging.

Het is nog niet bekend hoelang de overlast voor de treinreizigers gaat duren.

Bron: RTV-Oost

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *