OLST/DEVENTER – Aan het eind van de ochtend is een vrachtwagen tegen een spoorviaduct aan de Boxbergerweg in Deventer gereden. Het viaduct moet eerst worden geïnspecteerd.
Update 14:32 uur: Treinen rijden weer, wel met vertraging.
Het is nog niet bekend hoelang de overlast voor de treinreizigers gaat duren.
Bron: RTV-Oost