HEINO – Vanmiddag werd er aan de Molenweg, te hoogte van de rotonde naar het Kiezebos, een snelheids- en alcohol controle gehouden. Alle bestuurders van auto’s uit de richting Lierderholthuis moesten blazen.
Bij goed resultaat mochten zij hun weg vervolgen met o.a. een echte BOB-sticker. Onze collega’s van NuHeino waren erbij en maakten foto’s.
Resultaat van deze controle is vooralsnog onbekend.