Rietafval verbranden zonder vergunning

Archief foto: 100_6622.jpgDALFSEN – Aan de Slagweg ontdekten medewerkers van de politie op maandag 28 januari tijdens een milieucontrole een brand in een weiland. Het bleek dat de bewoner rietafval aan het verbranden was.

Omdat de man niet in het bezit bleek van de vereiste vergunning, kreeg hij een proces-verbaal.

Artikel delen:
Reactie 1
  1. Heerlijk toch ?
    Als er geen chemisch of verontreinigd afval aanwezig was – ook geen klagende buren – en dan toch lekker bekeuren omdat het ‘papiertje’ ontbreekt – en dus het ‘morele’ plichtsbesef om een collega-ambtenaar aan het werk te houden …
    en de gewone man weer wat geld uit de zak te kloppen ….
    Politiemensen willen méér salaris – maar waarvóór?
    Als je ze echt nodig bent, komen ze niet …..

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *