Gemeente Raalte onderzoekt behandeling van brieven

814752_mailing_a_letter.jpgRAALTE – De gemeente Raalte gaat onderzoeken hoe tevreden de inwoners zijn met hoe de gemeente brieven behandeld. Driehonderd inwoners die in het verleden een brief hebben gestuurd aan de gemeente krijgen volgende week een vragenlijst in de bus.

Raalte hoopt met de resultaten van het onderzoek de dienstverlening van de gemeente te verbeteren.

Bron: RTV Oost

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *