OLST – Op de Scherpenzeelseweg zijn dinsdagmorgen 12 februari een 12-jarige fietser uit Olst en een 16-jarige bromfietser uit Olst met elkaar in botsing gekomen. De fietser kwam uit de richting van Olst.
Hij week uit om twee fietsers in te halen en kwam daarbij in de dichte mist in botsing met de bromfietser die uit de tegenovergestelde richting kwam. De bromfietser verwondde zijn hoofd en werd ter controle overgebracht naar het ziekenhuis in Deventer.