Ammoniak melding in Den nul valt gelukkig mee - Foto: Jasper Hutten
Foto: Jasper Hutten

Ammoniak melding in Den nul valt gelukkig mee

OLST – De brandweer van Olst en Deventer werden vanmorgen om ongeveer kwart over elf gealarmeerd voor een automatische ammoniak melding bij vleesverwerkingsbedrijf Van Essen aan de Holstweg in Den nul.

Er zou sprake zijn van een ammoniak ontsnapping. De brandweer van Olst heeft een kleine controle uitgevoerd, en er bleek geen sprake te zijn van een hoge hoeveelheid ammoniak. Hierop konden de uitgerukte brandweerlieden weer terug naar de kazerne.

In het jaar 2006 kwam er bij de brandweer van Olst ook de melding van een ammoniak alarm, het bleek toen te gaan om een uitslaande brand, met veel rookontwikkeling. Meer info over die brand kunt u hier lezen.

Foto's 5
Ammoniak melding in Den nul valt gelukkig mee - Foto: Jasper Hutten
Foto: Jasper Hutten
Ammoniak melding in Den nul valt gelukkig mee - Foto: Jasper Hutten
Foto: Jasper Hutten
Ammoniak melding in Den nul valt gelukkig mee - Foto: Jasper Hutten
Foto: Jasper Hutten
Ammoniak melding in Den nul valt gelukkig mee - Foto: Jasper Hutten
Foto: Jasper Hutten
Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *