RAALTE – De redactie van Regio Salland wilde zaterdagavond om één uur nog even een biertje halen bij de tap in de Leeren Lampe. Tot onze stomme verbazing was er daar geen bier meer verkrijgbaar. Bij de diverse tap’s in de grote zaal was de voorraad bier er helemaal doorheen gegaan. Hier en daar werd er al een kleine poging gedaan om te beginnen met de sloop van het gebouw.
De systeemplafonds van de Leeren Lampe werden door diverse mensen al gesloopt. Dus op een paar kleine incidentjes na, was het een ouderwets gezellige avond in Leeren Lampe.
Ga de Leeren Lampe toch wel missen…..raar idee dat je er nooit meer zult komen 😐 !!!
ik ga het wel missen een avond lampe