WIJHE – Vanochtend om ongeveer 10:30 uur kwam er bij de brandweer van Wijhe een melding van stormschade aan de Oranjelaan binnen. Bij het gemeentehuis was een behoorlijke grote boom bezweken door de krachten van de wind. De boom kwam hierbij deels over het dak van de raadzaal te liggen.
De brandweer klom met de ladder op het dak van het gemeentehuis en begon daar met het zagen van de boom. De stukken werden op een plek bij elkaar verzameld en worden vandaag door de gemeente afgevoerd. Wat de schade is is nog niet bekend.