WIJHE – Vanmiddag kwam de wielerronde “Ster van Zwolle” door Wijhe, maar door een kapotte bovenleiding stond er een trein stil op het spoor. Hierdoor gingen de spoorbomen geheel naar beneden en werd met man en macht gewerkt om de spoorbomen naar boven te krijgen zodat alle wielrenners veilig de spoorwegovergang konden overgaan.