WIJHE – “Assistentie aan prorail” zo luidde de melding op de alarmontvangers van het brandweerkorps van Wijhe, voor de tweede maal kon er deze dag uitgerukt worden naar de opgegeven locatie. Aan de Prins Hendrikstraat in Wijhe was door de storm een boom op de bovenleiding van het spoor terechtgekomen.
Hierdoor kon de trein niet meer verder en werden de passagiers met bussen elders vervoerd.
Prorail heeft samen met de brandweer de boom van de bovenleiding gehaald.