Rookwaar gestolen bij inbraak in bedrijf

Politie LogoWESEPE – In de nacht van zondag op maandag (3 maart) werd er bij een bedrijf aan de Raalterweg ingebroken. Men kwam binnen door een deur open te breken.

Uit het bedrijf werd rookwaar weggenomen.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *