Rookwaar gestolen bij inbraak in bedrijf maandag 3 maart 2008 10:33 Wesepe Pim Reageer WESEPE – In de nacht van zondag op maandag (3 maart) werd er bij een bedrijf aan de Raalterweg ingebroken. Men kwam binnen door een deur open te breken. Uit het bedrijf werd rookwaar weggenomen. Artikel delen: Twitter Facebook WhatsApp E-mail